DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Nettet er gøy!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 Nettet er gøy!

For mange år siden ble jeg kjent med ei jente som bodde i Mexico City. Vi snakket en del på en chatteside, og da jeg fikk vite at hun prøvde å lære norsk begynte vi å chatte på norsk-engelsk. For et par år siden flyttet hun til Norge, og giftet seg med en norsk mann. I dag skal jeg treffe henne her i Oslo.

Er et ikke gøy med internett? Very Happy

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 11:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Kjempekult Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 12:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Ufattelig kult! Si hei fra oss!

Drømmen min er å dra til junaitn på ferie for å besøke noen av mine nettvenner...

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 12:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Najs. Fortell hvordan det gikk når du leser dette Smile

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 21:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Til å ha lært norsk via nettet, og så bodd to år i Norge, snakker hun kjempebra norsk! Jeg ble imponert av henne Smile

Vi har jo chattet en del etter at hun kom til Oslo også, så det var ikke noe problem å "snakke videre" i virkeligheten. Vi gikk en lang runde i sentrum, fra Jernbanetorget, opp Karl Johan, ut på Aker Brygge, inn på Nordli i nærheten av Karl Johan, ned Karl Johan og vi pratet hele tiden - om mye forskjellig.

Hun synes Oslo er en liten by, men så kommer hun jo fra en av de store byene i Mexico, og det er vanskelig å snakke med folk som bruker slang. Dessuten har hun, som alle andre fra utlandet, problemer med å få brukt bachelor-graden sin i Norge...

Det var utrolig gøy å møte henne, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å ta kontakt neste gang jeg er i Oslo også Smile

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Utrolig kos Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 30 Jun 2006, 13:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [6 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til: