|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Nettet er gøy!
For mange år siden ble jeg kjent med ei jente som bodde i Mexico City. Vi snakket en del på en chatteside, og da jeg fikk vite at hun prøvde å lære norsk begynte vi å chatte på norsk-engelsk. For et par år siden flyttet hun til Norge, og giftet seg med en norsk mann. I dag skal jeg treffe henne her i Oslo.
Er et ikke gøy med internett? 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 11:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Kjempekult 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 12:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Ufattelig kult! Si hei fra oss!
Drømmen min er å dra til junaitn på ferie for å besøke noen av mine nettvenner...
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 12:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Najs. Fortell hvordan det gikk når du leser dette 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 21:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Til å ha lært norsk via nettet, og så bodd to år i Norge, snakker hun kjempebra norsk! Jeg ble imponert av henne
Vi har jo chattet en del etter at hun kom til Oslo også, så det var ikke noe problem å "snakke videre" i virkeligheten. Vi gikk en lang runde i sentrum, fra Jernbanetorget, opp Karl Johan, ut på Aker Brygge, inn på Nordli i nærheten av Karl Johan, ned Karl Johan og vi pratet hele tiden - om mye forskjellig.
Hun synes Oslo er en liten by, men så kommer hun jo fra en av de store byene i Mexico, og det er vanskelig å snakke med folk som bruker slang. Dessuten har hun, som alle andre fra utlandet, problemer med å få brukt bachelor-graden sin i Norge...
Det var utrolig gøy å møte henne, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å ta kontakt neste gang jeg er i Oslo også 
|
Skrevet: Ons 28 Jun 2006, 23:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |