DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
hør min gale klagesang
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
galmenikkeselverklært
Gjest

hør min gale klagesang

forord til min klagesang

jeg trodde jeg var gal, og møtte opp her under nicket tony300. så bøga jeg opp forumet med masse meldinger om platon. og hva skjer så, jo jeg blir bænnet. bænnet grunnet galskap. med andre ord, man må være frisk for å melde seg inn i de gales klubb. hør min klagesang!

å, hvor grusome dere er , dere som meg bænnet,
ser dere det nå, hva ser dere det nå?
og litt saft som trøst må jeg meg nå få blænnet,
for jeg er lamm og kan ikke gå.

ord til eftertanke

Sad meg dere hater, og dere prater,
jeg dere slår, rett før jeg går Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 09:16
    Til Toppen 
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Kjære galmenikkeselverklært.

Vi liker ikke at folk spammer på forumet vårt. Det har ingenting med galskap å gjøre. Oppfør deg, så slipper du å bli sletta en gang til. Så enkelt er det.

Hilsen Moderator-Cafein

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 09:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein

For ordens skyld: Innlegg som bare inneholder møøøøøøøøøøøøøøø (med ørten ø-er) regnes også som spam.

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 11:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Hm, såvidt jeg vet er det forskjell på å være "gal" og komplett idiot. Å spamme et forum er idioti og har ingenting med galskap å gjøre.

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 12:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Nemlig.

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 16:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
*klappe for*

veldig enig!

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 19:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

men det er jo bra dere moderatorer får noe å bryne seg på også en gang i blant? *tenke positivt*

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 22:47
dybvik
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 11 Mar 2003
enig! Smile aldri så galt at det ikke er godt for noe..

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 23:27
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
heh ok, så det finnes altså GRENSER for galskap?
hum husker ikke hva den definisjonen var som sto på t-skjorta....!

InnleggSkrevet: Tir 03 Jun 2003, 23:50
fido
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Bagbiter, er du virkelig så dum eller bare later du som?

Det blir jo som om jeg skulle oppfatte innlegget ditt som kritikk mot moderatorne og oss administratorer, og kvittere med "så det finnes plutselig grenser for hvor mye vi kan regulere her nå, da???"
I følge din tankegang er alt lov, da må det være ganske så tillatt å stenge brukere ute eller slette innleggene deres etter eget forgodtbefinnende.

Muha! Tenk om jeg blir så gal at jeg melder deg ut av dsgf, liksom..

Jeg håper du egentlig skjønner hva dsgf, forum og sosialt felleskap går ut på...

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 00:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

eh wtf
fikk du alt det ut av det lille jeg skrev? Crying or Very sad

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 00:32
Cafein

Dette her har ingenting med galskap å gjøre, det dreier seg om folkeskikk. Det har vært folk som kun har posta møl her, ting som intet menneske i verden har lyst til å lese. Når vedkommende blir irettesatt, protesterer vedkommende med at «jammen, dette er jo galskap.»

Det er ikke snakk om «grensetilfeller» mellom galskap og mangel på folkeskikk. Det er to vidt forskjellige ting. Det er det folk har skrevet hele tiden på denne tråden. Jeg tolket innlegget ditt nøyaktig på samme måte som fido.

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 00:56
BagBiter
Veronica
Veronica

begge to? Shocked

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 00:59
galmann
Gjest

galmenikkeselverklært taler igjen. dere betegner en viss type galskap for mangel på iq. dette gjør dere kun fordi dere personlig ikke takler en viss type galskap grunnet deres egne normale atferd. dersom dere ønsket å lage en nettside som kunn inneholdt fornuftige innlegg så burde dere kanskje ha tenkt på ett annet navn på klubben. bænn meg gjerne igjen,( ettersom det er det enese dere er gode til) men husk at dere er intet annet en en gjeng med elektro vk1 folk som kan alt om dataer. jeg kan også endel om dataer men jeg gidder ikke å bruke hele min fremtid på dette innestengte yrket.

tips til nytt navn på klubb: forum for de "smarte" Twisted Evil Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 07:53
    Til Toppen 
dybvik
Veronica
Veronica

hvor lur er man når man poster samme innlegget på ørten forskjellige tråder ?

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 08:44
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Oooh, her er det mye for meg å refse i! Hurra!
Nazi-Vero kan slå til igjen! Mr. Green

Jeg har (dessverre?) gått glipp av alle disse nevnte Platon-innleggene, da dette tydeligvis har blitt tatt hånd om øyeblikkelig.
Ros og heder til effektive moderatorer som gjør jobben sin skikkelig.

Og så til din "galskap", Sir.
Den "galskapen" jeg får inntrykk av at du viser her, er ikke noe mindre enn en galskap som utelukker sosial intelligens.
Det går an å oppføre seg som et sivilisert menneske på et forum, selv om man er gal. Galskap defineres av hva du tenker og mener, ikke nødvendigvis hvordan du gir uttrykk for dette.

Hvis du ser litt gjennom forumet, vil du merke at det er flere innlegg som ikke er seriøse, men som heller ikke er spam.

At du kategoriserer oss (eller var innlegget generelt bare rettet mot moderatorene?) som en gjeng med elektro vk1, viser jo til at du neppe har kommet over videregående skole-stadiet selv, og jeg kan til en viss grad unnskylde din beklagelig frekke oppførsel og mangel på innsikt.

Men å komme her og bli fornærmet fordi moderatorene irettesetter når du ganske enkelt bryter det som normalt anses som "nettikette," det er bare for patetisk.

Og så bare en liten undring: Hva i all verden har data og datayrket med dette å gjøre? Å slette en bruker er da ikke verre enn noen tastetrykk, og selv an data-ignorant som meg kunne gjort det. Rolling Eyes Nei, disse folka hører nok heller hjemme på "tegning, form og farge" vk1, om noe på videregående. Tunge

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 08:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Og en ting til:
Hvorfor i huleste heiteste har du postet nøyaktig samme innlegg på fire (eller var det fem?) forskjellige tråder?
Gud, så plagsomt og unødvendig!
Freakish
Moderaaatooooor...!

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 08:56
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Cafein

OK. Jeg må innrøme at jeg i et anfall av maktrus slettet to hele tråder startet av denne fyren, der også andre hadde postet. Jeg lover at det ikke skal gjenta seg. *twitch* *twitch*

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 16:14
Shealien
l33t
l33t

Jeg må bare få lov til å stille meg ved siden av alle de andre talerne her på tråden.

Å plage andre med dårlig oppførsel er virkelig ikke i nærheten av definisjonen av galskap.

InnleggSkrevet: Ons 04 Jun 2003, 21:07
Norunn
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Har nokon sett gjesteboka til fido, forresten?

InnleggSkrevet: Tor 05 Jun 2003, 07:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [21 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet