|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Snøøøøø!
Tiddelibom, det snør!
Sånne store flak.. daler mot den hvite bakken som fjær..
Tenk hvor mange de er.. som bare faller, og faller, og faller.. nesten i det uendelige.
Last Christmas I gave you my heart.. julekalenderen henger på veggen her på rom 01, julesanger kommer ut av høytalerene på en del av datamaskinene, og på tavla er det skrevet hva vi må skaffe oss. Pepperkaker, sjokoladenisser, nøtter, nellikspiker og mye mer. Julelenken av mors gamle ukeblad har blitt over en meter lang.
Til tross for Baj, snart er det jul.
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 11:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Re: Snøøøøø!
Snø er kaldt og glatt og teit..
Snø kan holde seg på fjellet.. eller i slike strøk der snø ikke bli til slaps og is og sånn ekkelskap!!
Ergo.. snø kan holde seg unna Bergen!!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 12:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sexy
Gjest
|
Bergen, der blir det bare slaps og slik.....
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Nå må vi ikke blande begrepene her Marianne. Snø er _ikke_ slaps! Snø er ikke glatt. Det er det isen som er.. Men kaldt kan jeg jo til en viss grad være enig i. Men nå sitter jeg inne og har det varmt og godt, og ser snøen falle. Og det er
Vakkert.
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
Jeg er helt enig!
Snø burde holde seg unna Bergen, og Flekkefjord!! Snø er ekkelt!
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
snø kan være fint når det henger på trærne når sola skinner og sånn.. ellers er ikke snø no fint.
snø er ekkelt for beina å gå på. snø er kaldt, og alle ungene har en tendens til å bli utrolig "voldelige" når det er snø i området. og jeg liker ikke få snøballer kastet på meg uten at jeg selv er med på leken (dvs er enig med noen som jeg kjenner at vi skal ha snøballkrig eller no)
jeg liker ikke snø.
det eneste som er litt artig med snø, er å renne på akebrett. men jeg tror akebrettet mitt forsvant i flyttingen i 97.. ergo har jeg ikke no bra akebrett, og jeg gidder ikke bruke mange penger på å kjøpe et nytt.. er jo nesten aldri snø lenge nok til at man kan få renne på akebrett..
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
snø kan være fint når det henger på trærne når sola skinner og sånn.. ellers er ikke snø no fint.
snø er ekkelt for beina å gå på. snø er kaldt, og alle ungene har en tendens til å bli utrolig "voldelige" når det er snø i området. og jeg liker ikke få snøballer kastet på meg uten at jeg selv er med på leken (dvs er enig med noen som jeg kjenner at vi skal ha snøballkrig eller no)
jeg liker ikke snø.
det eneste som er litt artig med snø, er å renne på akebrett. men jeg tror akebrettet mitt forsvant i flyttingen i 97.. ergo har jeg ikke no bra akebrett, og jeg gidder ikke bruke mange penger på å kjøpe et nytt.. er jo nesten aldri snø lenge nok til at man kan få renne på akebrett..
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
jeg liker ikke snø.
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
åj.. jeg liker ikke opera lengre. for i opera så kom ikke det svaret mitt fram noen ganger.. så jeg trykte send en gang til, men det hjalp heller ikke.. urk. opera er teit. men jah. ikke meningen å poste det tre ganger da. sorry.
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Jau.. det er VAKKERT..
men i min verden (dvs. Bergen) betyr snø slaps, som igjen betyr is.. så det så!!
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Joda.. det hender (en sjelden gang) at det er nok snø (til og med her i Bergen) til å ake.. det gjelder bare å holde seg unna de stedene der folk ferdes til daglig.. også kan men ake ned fra fløyen da.. 
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 13:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
Gjest
|
Faktisk så tenkte jeg oxo å legge inn om snø idag..
Men jeg blei for sein..
Fint at andre folk er like begeistra for snø som meg!!jeg... Jeg gleder meg til desember!!
Har begynt på blånisselua idag, og man må jo bare ha blånissekalender og sjokoladekalender og alt sånt..
|
Skrevet: Ons 07 Nov 2001, 21:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Jeg vil være med å ake!! Men har noen sett Nattens Ridder? (akebrettet mitt altså..) Jeg aner ikke hvor det er..
|
Skrevet: Tor 08 Nov 2001, 08:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

|
Julekalender
I dag er det 8.november! Alle nissunger små, må opp å stå, (selv om de la seg 02.30) i dag er det 8.november! Og bare 23 dager igjen til 1.desember! hihi 
|
Skrevet: Tor 08 Nov 2001, 08:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
HATER SNØ!!!!!!!!!!
snø er kaldt vått(!) og glatt(!), det blir alltid slaps av det og da er ikke Sand en kjekk plass å bo!!! liker ikke snø!!! snø fører alltid med seg skigåing, hater ski...
|
Skrevet: Tor 08 Nov 2001, 11:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Sand..
Hvor ialle dager ligger Sand? rett utenfor Bergen?
|
Skrevet: Tor 08 Nov 2001, 12:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: Sand..
Snø er vakkert å se på.
Det var enden av positive egenskaper ved snø.
Snø er kalt.
Snø er vått.
Snø er glatt (slaps/is/kombinasjoner)
Snø er tungt å gå i (jeg er postbud)
Snø er hvit (blir blendet hvis solen forviller seg frem)
Snø er i veien (snøhauger på fortauene mm)
Snø er kalt.
Snø er vått.
*grue seg til lørdag*
Jeg er helt enig i at snøen kan holde seg i fjellet, om den på død og liv på komme i det hele tatt.
*danse ikke-snø-dans*
|
Skrevet: Tor 08 Nov 2001, 21:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
Sand er....
Sand er i Rogaland faktisk!!! ikke utenfor Bergen i det hele tatt...! en kjede lig plass, liker ikke å bo på Sand!!!
|
Skrevet: Fre 09 Nov 2001, 11:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Wildkatta
Gjest
|
Re:Akurat - Sand er utenfor bergen
Sand er utenfor bergen - Langt utenfor. Men ka har det med snø og gjøre da ??? Kankje det bare sludder der oxo ???
|
Skrevet: Fre 09 Nov 2001, 16:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
Det snoer ikke her. Grynt. Det henger ekkel julepynt paa rundkjoeringene enda gresset rett under er groent. De kunne heller ha pyntet med snoe. Nemlig. Og jeg vil ha norske bokstaver
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Ons 14 Nov 2001, 11:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |